maanantai 15. elokuuta 2011

Uusia vöitä

Kesällä tein muutamia vyötärövöitä ja vihdoinkin sain otettua niistä kuvia tänne blogiin. Vöiden kankaat olen joko värjännyt tai painanut itse. Vöissä on käytetty kierrätettyjä vetoketjuja. Kuvia voi klikata isommaksi.
At summer I made few waist belts and finally managed to blog about them. All the fabrics are either hand dyed or hand printed by me. I've used recycled zippers. Click to enlarge pics.


Ötökkäprintti on ihan uusi ja vöiden ylijäämäpaloista syntyivät myös hauskat korvakorut.
The bug print is a brand new design. The pieces that were left over from the belts I turned into funny earrings.


Lisää kuvia löytyy Etsystä.
You can find more about the belts and stuff in my Etsy shop.

2 kommenttia:

Thank you for your comment! We truly appreciate it!